راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
ایران نیوز 24:بیمه دی در جهت تحقق چشم‌انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دی، در راستای ارتقا و تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت‌های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه‌اندازی کردند لذا از این پس مشتریان محترم می‌توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه‌ای دریافت کنند. از مزایای استفاده از این ابزار صرفه‌جویی در زمان و هزینه است