ایران نیوز 24: برای نخستین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، ایرانسل «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را منتشر کرد.

نخستین گزارش پایداری سالانۀ ایرانسل، مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطیِ کسب‌وکار خود به شمار ‌می‌رود. اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی عملکرد ایرانسل از طریق این گزارش، با تمرکز بر بازه زمانی اول فروردین تا ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.
دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشت خود در ابتدای این گزارش، تأکید کرده است: «انتشار اولین گزارش پایداری در صنعت ICT کشور، مطابق با استاندارهای روز بین‌المللی و البته توجه به ویژگی‌های خاص فضای کسب‌وکار در ایران، اقدام دیگری از ایرانسل در مسیر پایداری است که امیدوارم مورد توجه تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران، همکاران و بازیگران کوچک و بزرگ صنعت ICT ایران، رسانه‌ها و مشتریان ارزشمند ایرانسل قرار گیرد.»