
به گزارش روابطعمومی بیمه دی، اپلیکیشن «دیدار خودرو» با حضور محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی با هدف ورود به عرصه دیجیتال و حذف کاغذ در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت و حفظ محیط زیست رونمایی شد. با آغاز کار این خدمت نوآورانه، بازدید اولیه سلامت خودرو در جریان صدور بیمهنامه بدنه، نه از سوی نمایندگان، بلکه مستقیماً به وسیله مشتریان گرامی و از طریق اپلیکیشن موبایل و با روشی امن و آسان به انجام رسیده و پرونده بازدید، به صورت الکترونیکی به نمایندگی مربوطه ارسال میشود.
این خدمت، بخشی از پلتفرم دیدار، زیرساخت فروش و خدمات برخط (آنلاین) بیمه دی بوده که در آن، علاوه بر ارائه خدمات الکترونیک به صورت مستقیم، نمایندگان منتخب فروش نیز امکان سفارشگیری آنلاین را خواهند داشت.